Promocja terenów inwestycyjnych miasta
Tytuł projektu:
Świętochłowice. Bliżej niż myślisz – Promocja terenów inwestycyjnych miasta.
Źródło finansowania projektu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego
Poddziałanie 1.1.2 Promocja inwestycyjna,
Priorytet I Badania i rozwój technologiczny (B+R), innowacje i przedsiębiorczość Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 – 2013
Wartość projektu:
593.000 zł
Dofinansowanie:
504.000 zł, co stanowi 85% kosztów kwalifikowalnych projektu
Opis projektu:
Przedmiotem projektu jest zaplanowanie i przeprowadzenie kampanii promującej tereny inwestycyjne Miasta Świętochłowice. Kampania ma łączyć działania informacyjne o mieście, jego lokalizacji, potencjale, idei „bliskości” – w sensie dosłownym, przestrzennym i przenośnym – zawartej w haśle promocyjnym miasta.
Celem kampanii jest zachęcenie do zainwestowania na terenie Świętochłowic, a grupą docelową działań są głównie inwestorzy krajowi i zagraniczni, przedstawiciele attachatów handlowych, firm consultingowych branży inwestycyjnej, a także deweloperzy, doradcy biznesowi, eksperci rynku nieruchomości.
Projekt obejmuje:
- przygotowanie i wydanie folderów promocyjnych
- wykonanie prezentacji multimedialnych w formie spotów reklamowych w kilku wersjach językowych
- reklamę na lotniskach w Katowicach (Pyrzowice) oraz w Krakowie (Balice) na modułach reklamowych w terminalach dla pasażerów oraz na wózkach bagażowych
- wykonanie tablic promocyjno-informacyjnych na terenach inwestycyjnych przeznaczonych na sprzedaż
- umieszczenie reklam promujących ofertę inwestycyjną na internetowych portalach biznesowych
- nawiązanie współpracy z instytucjami, których misją jest wspieranie rozwoju kontaktów polsko-chińskich i polsko-indyjskich na szczeblu firm, organizacji i instytucji gospodarczych
- organizację 2 wizyt biznesowych tzw. „study tours” w Świętochłowicach, polegających na zaproszeniu potencjalnych inwestorów, przedstawicieli izb gospodarczych, dziennikarzy, szefów działów odpowiedzialnych za ekspansję koncernów i firm do odwiedzenia naszego miasta i zapoznania się z jego potencjałem
Okres realizacji projektu:
Rozpoczęcie realizacji projektu: 3 kwartał 2012 r.
Zakończenie realizacji projektu: 4 kwartał 2013 r.