Nowy Miejski Rzecznik Konsumenta
Nowym Miejskim Rzecznikiem Konsumentów została Monika Pawłowska, która dotychczasowo prowadziła obsługę kancelaryjno-administracyjną rzecznika.
Nowym Miejskim Rzecznikiem Konsumentów została Monika Pawłowska, która dotychczasowo prowadziła obsługę kancelaryjno-administracyjną rzecznika.
Monika Pawłowska jest absolwentką Wydziału Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Ukończyła również trzyletnie podyplomowe Studium Pedagogiczne. Po odbyciu rocznego stażu absolwenckiego w Kancelarii Rady Miejskiej, od grudnia 2001 do chwili obecnej jest pracownikiem samorządowym tutejszego Urzędu Miejskiego. Przez okres czterech lat, tj. od stycznia 2015 roku do końca 2018 roku prowadziła obsługę kancelaryjno-administracyjną Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Świętochłowicach, a z dniem 1 stycznia 2019 roku awansowała na wyżej wymienione stanowisko. Prywatnie mężatka, matka trójki dzieci. Od urodzenia jest mieszkanką Świętochłowic.
Przy okazji przypominamy zakres prowadzonych spraw przez Rzecznika Konsumentów:
- bezpłatne porady konsumenckie i informacja prawna w zakresie ochrony interesów Konsumentów,
- występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów Konsumentów,
- wykonywanie innych zadań określonych w ustawie o ochronie konkurencji i konsumentów lub w przepisach odrębnych.
Miejski Rzecznik Konsumentów przyjmuje strony w poniedziałek i środę w godzinach 10:00 – 14:00 w pokoju nr 16 na niskim parterze Urzędu Miejskiego.