Miasto

MPGL bliżej mieszkańców i ich spraw

Łatwiej, szybciej, bardziej komfortowo – tak w skrócie można podsumować efekty zmian wprowadzonych w Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach. Obsługa mieszkańców to jeden z priorytetów działalności nowego Zarządu MPGL.

Łatwiej, szybciej, bardziej komfortowo – tak w skrócie można podsumować efekty zmian wprowadzonych w Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach. Obsługa mieszkańców to jeden z priorytetów działalności nowego Zarządu MPGL. Świętochłowiczanie już mogą odczuć pozytywne skutki zmiany – od maja wszystkie sprawy mogą załatwić na parterze budynku przy Tunelowej.

Matki taszczące wózek tam i z powrotem po schodach. Starsze osoby poruszające się mozolnie po klatce schodowej po to, by odwiedzić kolejny dział w MPGL. Mieszkańcy zmuszeni do pukania w kolejne drzwi po to, by załatwić nawet drobne sprawy związane z rozliczeniem lub eksploatacją mieszkań. Taki obraz obsługi mieszkańców w MPGL to już na szczęście przeszłość!

Od maja siedziba spółki została przystosowana do potrzeb mieszkańców. Świętochłowiczanie w MPGL poczują się znacznie lepiej i swoje sprawy załatwią dużo szybciej. Aby wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom i sprostać współczesnym standardom obsługi, zmieniona została lokalizacja działów odpowiedzialnych za bezpośredni kontakt z klientami spółki.

Wszystkie sprawy można teraz załatwić na parterze budynku. Znajdują się tam między innymi poczekalnia, kasa oraz kancelaria będąca jednocześnie biurem podawczym. Tym samym bez wspinania się po schodach można otrzymać wszystkie niezbędne informacje i zrealizować płatności.

Wierzymy, że zmiana zostanie pozytywnie odebrana przez klientów MPGL i zwiększy ich satysfakcję ze współpracy z nami. O kolejnych zmianach mających pozytywny wpływ na jakość usług świadczonych przez MPGL będziemy informować na bieżąco.