W związku z utrzymującym się stanem epidemii, w trosce o bezpieczeństwo mieszkańców i pracowników, świętochłowicki Urząd Miejski zmuszony jest do kontynuowania ograniczeń w dostępności Urzędu Miejskiego dla klientów, co nie oznacza, że nie ma możliwości załatwiania spraw ważnych dla mieszkańców (także wymagających osobistego kontaktu z urzędnikiem).
Przed planowaną wizytą w Urzędzie prosimy o ustalenie możliwości załatwienia sprawy oraz terminu i godziny wizyty z pracownikiem odpowiedniego Wydziału (kontakt telefoniczny lub drogą mailową – tabelka poniżej).
Przypominamy, że wiele spraw można załatwić za pośrednictwem platformy ePUAP.
Prosimy o dalsze korzystanie z „skrzynki podawczej”, znajdującej się przy wejściu do budynku Urzędu Miejskiego przy ulicy Katowickiej 54. Pisma wrzucane do „skrzynki podawczej” należy umieścić w zaklejonej, odpowiednio opisanej kopercie. Na kopercie należy umieścić:
- imię i nazwisko wnioskodawcy/nadawcy,
- numer telefonu kontaktowego,
- określenie, jakiej sprawy dotyczy wniosek/pismo.
UWAGA! Niestety, w przypadku przesyłek wrzucanych do „skrzynki podawczej” nie ma możliwości uzyskania potwierdzenia nadania!
Kasy Urzędu Miejskiego pozostają nieczynne. Płatności należy regulować na rachunki bankowe Urzędu.